Subject: FW: Elektritööprojekti kooskõlastamine. Hepta Group Energy OÜ töö nr. 11370P_JT2902
From: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 16:31:43 +0200

Tere!

Ole hea registreeri see ja pane mind menetlejaks

Vastatud talle sellise kirjaga:  7.1-2/24/15844-2

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Vlad Romanjuk <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 4:10 PM
To: Ruth Koppel <[email-masked]>
Subject: Re: Elektritööprojekti kooskõlastamine. Hepta Group Energy OÜ töö 
nr. 11370P_JT2902

Tere!

Kuna mahasõidu projekt on Transpordiameti poolt nüüd kooskõlastatud, saadan 
teile kooskõlastamiseks elektritööprojekti. Projektmaterjalid on 
korrigeeritud vastavalt 10.12.24 saadud märkustele.

--

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4yJQmhjH81FirFhfM_I9XtQkOofFk_dRjB-ZsKXSw6BlN_0H4m1i44cB4z0WXuz9mSmu2WFI2l5SGaB>

On Tue, Dec 10, 2024 at 12:44 PM Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

1.	Palun kooskõlastada mahasõidu projekt Transpordiametiga
2.	Asendiplaanile kanda mahasõit
3.	Asendiplaanilt eemaldada valgusti tingmärgid (need eksitavad)

4.	Seletuskirja lisada märge, et töid tehakse riigitee maaüksustel ning 
nende kaitsevööndis ja : Riigitee teemaal on tehnovõrkude ehitamisel 
kooskõlastatud projektist kõrvalekaldumised (tehnoloogia, asukoht, sügavus 
jne ) keelatud.

Kooskõlastame projekti peale märkustega arvestamist.

Lõpetan praegu menetluse, kui mahasõit kooskõlastatud siis saate palun 
kooskõlastatav projekt minu ja [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  meilile.

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Vlad Romanjuk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Monday, December 2, 2024 3:08 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektritööprojekti kooskõlastamine. Hepta Group Energy OÜ töö nr. 
11370P_JT2902

Tere!

Saadame teile kooskõlastamiseks elektritööprojekti, mis on korrigeeritud 
vastavalt 08.10.2024 saadud märkustele (nr 7.1-2/24/15844-2). Manuses oleval 
DigiDoc-failil leiate:

*	projekti asendiplaani,
*	ristmevälja joonised,
*	seletuskirja,
*	IKÕ ala plaanid,
*	ning TODESIGN OÜ poolt koostatud mahasõidu projekti koos Tallinna mnt 22 
omaniku kooskõlastusega.

-- 

Lugupidamisega

Vlad Romanjuk

Electrical Designer | Projekteerija

+372 5576433

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.